Çocuktu o zamanlar; her çocuk gibi içinde bulunduğu kabuğun dışında neler olup bittiğini bilmeden yaşayıp giderdi, mutluydu yani. Ne var ki, mutluluğun ancak ömrün o dönemlerine özgü olduğunu hiçbir büyüğü söylememişti ona.
Seni de oğullarını da öldüreceğim.
Kızlarını ve Gelinlerini ortalık malı edeceğim.
Önce adamlarımın koynuna girecekler, sonra da kime denk gelirse onun...
Yüreğim ancak o zaman soğur.