Ama sevgi karmaşıktır, zordur. Fedakârlığı, bencilliği, en büyük başarılarımızı ve en zorlu hatalarımızı hep o tetikler. Bizi bir araya getirir ve kolaylıkla birbirimizden ayırabilir. Bizi yönlendirebilir.
Sizi koruması gereken insanları nasıl affedebilirdiniz ki? Bazen en çok neyi özlediğimi kestiremiyordum. Kaybettiklerimi mi yoksa hiç sahip olmadıklarımı mı?