Yulkum

Yulkum
@yulkum
Ülküm; yükselmek, ileri gitmektir.
Değmiyor bazen uğruna yorulduklarımız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi
Ziyanı yok. At aynı ize binlerce kere basarmış. Belki bir gün gene karşılaşırız.
Edebiyat
“Ömrümüzün ve Türk tarihinin en acı yasını tutmak talihsizliği bize düştü.” Hasret ve minnetle…
10 Kasım
Zaferimiz kutlu olsun 🇹🇷
30 Ağustos Zafer Bayramı