Yulkum

Yulkum
@yulkum
Ülküm; yükselmek, ileri gitmektir.
Neden dost olmadan, erkek-kadın, karı-koca olmaya çabalıyoruz?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sensiz yaşayamam. Yaşarsın. Herkes herkessiz yaşayabilir
Bir kitapta okumuş, bir filmde izlemiş gibiyim beraberliğimizi..
Uyuyamıyorum. Kafamın içinde durdurulmaz bir düşünce akımı var.
Belki de bizler birbirimizin gerçeğini göremeyen ve aynı acıları paylaşan insanlarız