Yunus

Yunus
@yunusblock
Hayatı hep tırmanılacak bir şey olarak görüyoruz. Ama bazen bekliyorsun, bazen aşağı iniyorsun ve çoğu zaman da hiçbir şey olmuyor. Beklemek bile.
Sayfa 162·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"Gerçek şu: Hikayeleri güzelleştikçe insanlar mutsuz olurlar."
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsanlar pusuda beklerler," dedi. "Mahvetmek için."
Sayfa 153·Kitabı okudu
Edebiyat
"Adın ne?" "Emrah." "Emrah ne?" "Serbes. Sonunda t yok."
Sayfa 147·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben iyi bir başlangıçtım sadece. Bazı insanlar sadece iyi bir başlangıç yapmasını bilirler, sıkılırlar, sürdüremezler.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam