Ve yine karanlığı içime vurmuş bir gece daha
Sorsalar iyiyim ama içim kapkaranlık, ışığı sönmüş, kapısı kapanmış. herkesten önce kendini kaybetmiş. kendini bulamayan.
Nereye, kime ait olduğunu bilmeyen, amaçsız yaşayan yitik bir hâl alan soluk bir yaşam.
Mutlu olmak için birini mi sevmeli? yoksa birini sevmek için mutlu mu olmalı?
Herkese anlam yükleyip seni mi görmeli? yoksa farklı bakıp yeni bir sevda mı görmeli?
Kişiden kişiye değişen bu duygu, gecenin verdiği düşüncemi? yoksa senin bana bıraktığın güvensizlik mi?
Güvenmek, sevmek, aşık olmak istiyorum.
Bir bedende biz olmak beraber düşüp beraber kalkan beraber ağlayıp beraber gülen.
Bütün şiirler sana yazılıyor gibi, oysaki ben sana değil bana bıraktığın karanlık gece ve hüzne yazıyorum.
İçime çöken bu hüzün senden kalan güvensizlik hissi kime baksam yarım kalıcakmış hissi.
#yunus Özhan
02:35