Yusuf

Yusuf
@yusufbl
Odamda öldürdüğüm örümcek meğerse beni hayatı boyunca oda arkadaşı sanıyormuş..!
İyi geceler sayın dinleyen...
Saat 01.30, yağmurlu bir kış gecesi Muğla'nın dağlarından gelen soğuk yağmurun hüzünlü tınısıyla birleşerek, uzaklardan gelen bir özlemi hatırlatıyor.Her damla yitik bir zamanı, unutulmuş bir yüzü,kaybolan bir umudu sessizce fısıldıyor gibi.Duman dağların eteklerine çökmüş çoktan.Karanlik gecenin çöküşünü gizliyor sanki.Her şey suskun. Sadece rüzgârın ve yağmurun ince sesi duyuluyor buğulu camlar arkasından.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gece bitmek bilmiyor, içime çektiğim soğuk hava iliklerime işliyor.Cam kenarında,camlar buğulanmış dışarıda dünya yokmuş gibi. Tavanlar bu gece daha düşük, duvarlar daha sessiz ve sert.Ömür ise parça parça düşüyor elimden . Herkes uzak, anılarda kalmış sesleri sadece.Vazgeçmek artık bir alışkanlık ve kelimler daha da anlamsız,sessizlik ise ağır ve köşede bekleyen bir gölge gibi...
Duygu ve Düşünce
"insanoğludur bu hiç belli olmaz"
Yapı Kredi Yayınları
Alıntı
Bu yüz hep böyle hüzünlü kalacak bir daha hiç gülmeyeçekmiş gibiydi...
Sayfa 65 - Yapı Kredi Yayınları
Alıntı
Hiç insan yok.Bağırıyorum, bağırıyorum sesim çıkmıyor.
Yapı Kredi Yayınları
Alıntı