Ben bazı insanların yaşattıklarını yaşayarak anlamasından yanayım. Hissettirdiklerini hissetmelerinden, çıkmazlarda çıkar yolu bulamamanın çaresizliğini yaşamalarından yanayım. Bazen insanların anlayabilmesi için o durumun içinde olmaları gerekiyor.
bugün ilk defa uçağa binicem, o kadar heyecanlıyım ki… nasıl bir his acaba havada uçmak nasıl bir şey ☺️ 12 saatlik yolu 1 saatte gitmek imkansız gibi ama gerçek işte (: görücez duygularımı yazarım buraya (:
Ülkemde insanların canı o kader ucuz ki bir insan hayatı bu kadar mı ucuz olur? Soruyorum gerçekten soruyorum? Neden ya 2025 olmuş bir yangında 76 can ne demek????