📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve asıl hikâye şu: Birini seviyorsan ve o seni sevmeyecekse bunu anlarsın. Ne kadar gerizekâlı olursan ol anlarsın. Hâliyle ben de anlamıştım bunu çoktan. Beni sevmeyeceğini bildiğim için ümitsiz ve huzurluydum. Aşkın bir ticaret olmadığını bilet keser gibi gönle girilmeyeceğini izlediğim pek çok filmden anlamıştım.
Misal, gerçekten anne karnında mıydı mutluluk? Bu ana rahmine dönüş, bu regresif özlem doğru olabilir mi? Yani insan mutlu olduğunu bilmediği bir mutluluk evreni dönemine dahası mutlu olduğunun farkında bile olmadığı bir yere mi atfeder mutluluğu?