"Çünkü insanın kalbinde, başlangıç ile son, hayat ile ölüm arasındaki celiskiyi uzaklaştıran, yalnız ve yalnız, bilinmeyen, görülmeyen Tanrı idi. Dualar bunun için okunuyordu. Başka türlü Tanrı'ya sesini duyaramazsın, niçin yaratıp niçin öldürdüğünü soramazsın ki! Dünya kuruldu kurulalı insanlar böyle yaşıyorz pek razı olmasa da böyle katlanıyordu kaderine
Duaların var oldukları günden beri hiç değişmemesinin, hep aynı sözlerle tekrarlanmasının sebebi de, teselli bulup yatışmaları, boşu boşuna sızlanmamaları içindir.