g ♡

Bu gece içimde büyük bir pişmanlık gibi yükselen geçmişin hatırasıyla endişeli, sıkıntılı, mutsuz, uykusuz bir gece geçirdim.
Sayfa 140 - timaş yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onsuz yaşamam gerektiği sürece, hiçbir şey bana en ufak bir zevk vermiyor.
Sayfa 137 - timaş yayınları·Kitabı okudu
Şimdi kendi kendime istediğim şeyin mutluluk mu, yoksa daha çok mutluluğa giden yol mu olduğunu soruyorum.
Sayfa 137 - timaş yayınları·Kitabı okudu
Üzüntü hiç tanımadığım, nefret ettiğim, ruhumu kurtarmak istediğim bir günah durumudur. Bu sefer mutluluğu tekrar elde etmemde bana yardımcı olmadı.
Sayfa 136 - timaş yayınları·Kitabı okudu
Endişemi yalnızca bu deftere aktarıyorum.
Sayfa 135 - timaş yayınları·Kitabı okudu