Zeynep Rabia

Bir şeye, bir insana, hatta kendine inanması mümkün mü insanın? Her türlü umuttan, heyecandan uzak yaşamak, hiçbir şey beklememek, mutluluğu aramamak, yani kaybettiklerine ağlamamak daha iyi değil mi?..
Sayfa 308·Kitabı okudu
Reklam
Hoşça kal, hoşça kal kent Acılar çektim sende, aşık oldum Kalbimi gömdüm.
Sayfa 320·Kitabı okudu

Zeynep Rabia

, bir kitap okudu
9/10
·395 syf.·
Beğendi
·
2026 5. kitabı
İvan Gonçarov
9/10 · 3 okunma
Hanımlar artık hanım değildi, beylerin sözüne güvenilemiyordu.