Zahide

Zahide
@zahidegul
Fakat insanın içinde yarım kalan her şey bir ukdeydi. Tamamlamayınca tamamlanmıyordu insan. Kolu kanadı kırık kalıyordu.
Sayfa 205·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yarası acıtmıyor da hatırası acıtıyor bazen."
Sayfa 156·Kitabı okudu
Dönüp dolaşıp insanda başlıyordu her şey, dönüp dolaşıp insanda bitiyordu.
Sayfa 65·Kitabı okudu
"Yüreğimin üzerinde korkunç bir acı var, kurtulamıyorum ondan" diyordum. "Kurtulmaya çalışma acından. Olduğu gibi hoş gör. Kabul et onu. Sana ne anlatmak istiyor duymaya çalış. Feveran etme ki acının sesini duyabilesin" diyordu.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Nehre düşmek istemiyorsan, kıyısında gezmeyi bırakmalısın, bu kadar basit.
Sayfa 46·Kitabı okudu