"Tanrı ne isterse olur. Bu yüzden kendini hiçe saymalısın. Varlığınla alay etmelisin. Zayıflığınla gurur duymalısın. İrkilme! Felsefe hep yanında olacaktır. Çünkü o bir kadındır..."
Snırım biraz barbarlık vardı.Biranda binlerin kül olması allahın işi değil.olsa olsa bunu sen yapmışsındırr...Şayet o yapmışsa senden bir farkı yok!!!!