Lolita bnm için tam bir kabusa dönüştü sonra bn galip geldim ve onu kitaplığımdan çıkardımşimdi sebebine gelmek istyorum:sanat ve edebiyatta işlenen konuları herzaman düşünerek ve anlayarak okumaya,izlemeye çalıştım yarım braktığım film ve kitap hiç olmamıştır.evet tecavüzü işleyen kitaplar okudum filmler izledim ama bu çok farklı bir eser,kaldıramadım her defasında ilerlemek için ara verdim derin derin nefes aldım ama daha fazla mücadele edemedim.Kesinlikle kitaptaki-ve filmde ki-ensest ilişki teması çok rahatsız ediyor.12 yaşındaki bir kız çocuğu istismar ediliyor ve bu sanki çok normal bir olguymuş gibi sıradan ve günlük bir hitapla işleniyor.içinde bulunduğumuz zaman diliminde hergün duyduğumuz istismarı edebi bir kaynaktan okuyup "normalleştirmek"bnm açımdan çok zordu.sonuç itibarıyla kitabı kapattım ve evimden,gönlümden,kitaplığımdan sürdüm...