Bize her zaman ''asla pes etmemeyi'' ve ne pahasına olursa olsun ''dayanmayı'' öğrettiler. Peki ya bir şeyi sürdürmek, size kendinizi kaybettiriyorsa ?
Vazgeçmek, her zaman bir yenilgi ya da zayıflık değildir. Aksine; bazen sınırlarınızı korumak, tükenmişliği önlemek ve kendinize olan saygınızı geri kazanmak için atabileceğiniz en cesur adımdır.
Bize zarar veren bir ilişkiden, artık büyüyemediğimiz bir işten veya bizi tüketen bir beklentiden vazgeçmek; aslında daha sağlıklı bir hayata ''evet' 'demektir. Unutmayın, yanlış bir kapıda ısrarla beklemek, doğru kapıların açılmasını engeller..