Arkadaşlar şimdi ben bi aptallık yapıp ilk fotodaki saçları ikinci fotodaki gibi kestirdim bana acil taktik verin nasıl uzatabilirim ama lütfen saça zarar veren tavsiyeler olmasın sağlıklı ama çok hızlı bir şekilde yaz sonuna kadar ilk fotodaki haline dönsün istiyorum
Sürekli 'kendini sev' diyen popüler psikoloji klişelerinden kusmak üzereyim. Kendini her halinle sevmek zorunda değilsin. Bazen kendinden nefret de edebilirsin, bu çok insani. Aslolan kendinden nefret ettiğin o günlerde bile kendine zarar vermeyecek kadar öz-saygı duyabilmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kapalı bir kadın açık bir kadından daha az zarar veriyor.
Veririm en çokta kendime zarar.
Müzik
Martin Luther şöyle der: "Sonunda, düşmanlarımızın sözlerini değil, dostlarımızın sessizliğini hatırlayacağız." Çünkü insanı en çok yaralayan şey; karşısındaki kişinin ona zarar vermesi değil, yanında olması gereken kişinin hiçbir şey yapmamasıdır. İnsan zamanla kendisine söylenen ağır sözleri unutabilir fakat yalnız bırakıldığı anları unutmaz...
1000Kitap
Yüklediğin manadan vazgeçmek.
Bize her zaman ''asla pes etmemeyi'' ve ne pahasına olursa olsun ''dayanmayı'' öğrettiler. Peki ya bir şeyi sürdürmek, size kendinizi kaybettiriyorsa ? Vazgeçmek, her zaman bir yenilgi ya da zayıflık değildir. Aksine; bazen sınırlarınızı korumak, tükenmişliği önlemek ve kendinize olan saygınızı geri kazanmak için atabileceğiniz en cesur adımdır. Bize zarar veren bir ilişkiden, artık büyüyemediğimiz bir işten veya bizi tüketen bir beklentiden vazgeçmek; aslında daha sağlıklı bir hayata ''evet' 'demektir. Unutmayın, yanlış bir kapıda ısrarla beklemek, doğru kapıların açılmasını engeller..
1000Kitap