Saygı eksenine oturtulmuş, insan saygınlığını rencide eden her söz ve davranışın ağır müeyyidelerle cezalandırıldığı, sessiz çoğunluğun hakkını gözeten bir ‘ihtimam ahlâkı’na susamış durumdayız.
Önce adalet istiyoruz.
Sokak ağzıyla konuştuğumuzda, sokakların sesini içimize çektiğimizde, gündelik hayatın vahşiliği karşısında ürpermemek istiyoruz.