Buse Çöl

Buse Çöl
@zbusecol
Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hâlâ var olduğumuz söylenebilir mi?
Sayfa 17
1K
Reklam
Şehirler de insanlara benzer. Duyguları, açlıkları, uykuları vardır, kinleri ve nefretleri vardır, büyük. İnsan âşık değilse, bu şehirde yaşamamalı, çekip gitmeli.
Sayfa 128
1K
Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki!
Sayfa 124
1K
Tuttum resmini indirdim duvardan. Duvar ağlamaya başladı.
Sayfa 115
Şiir
Beklemesi uzun, yaşaması kısa bir şeymiş “mutluluk”.
Sayfa 136
1K
Reklam