📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- O zaman ararım.
- Hep arayacaksın sen. Ya resim, ya kitap...
- Tutamak sorunu. İnsanın bir tutamağı olmalı.
- Anlamadım.
- Tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. Tramvaylardaki tutamaklar gibi. Uzanır tutunurlar. Kimi zenginliğine tutunur, kimi müdürlüğüne kimi işine, sanatına. Çocuklarına tutunanlar vardır. herkes kendi tutamağının en iyi, en yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez. Kağızman köylerinin birinde bir çift öküzüne tutunan bir adamı tanıdım. Öküzleri besiliydi, pırıl pırıldı. Herkesin "Veli Ağa'nın öküzleri gibi öküz yoktur." demesini isterdi. Daha gülünçleri de vardır. Ben toplumdaki değerlerin iki yüzlülüğünü, sahteliğini, gülünçlüğünü göreli beri gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum:
Gerçek sevgiyi!
* Galiba sizi anlıyorum.
- Yanılıyorsun. " Siz" anlanmaz "Sen" anlanır. Bazı kitaplarda " sizi seviyorum" u okuyunca gülerim. Sanki " siz" sevilirmiş! "Sen" sevilir, değil mi?
*Seni anlıyorum. (Kızardı.)