"Annem ölünce, Tanrı'ya inanmaktan vazgeçtim." Başını kollarına yasladı ve gözlerini kapalı tuttu. "Tanrı'nın birine bu kadar büyük bir fiziksel acı yaşatabileceğine inanmıyordum. Tanrı'nın birine ona çektirdiği kadar acı çektireceğine inanmıyorum. Tanrı'nın birine bu kadar çirkin bir şey yaşatacağına inanmıyordum." Rachel'ın kapalı gözlerinden bir damla yaş süzüldü. "Ama sonra seninle tanıştım ve o günden beri her gün, eğer Tanrı yoksa, birinin nasıl bu kadar güzel olabileceğini düşünüp durdum. Eğer Tanrı yoksa, birinin beni nasıl bu kadar mutlu edebileceğini merak ettim. Ve sonra anladım ki... Tanrı hayattaki güzel şeylerin kıymetini bilmemiz için bize çirkin şeyler veriyor."