"Senden en çok ne isterim biliyor musun? Vicdanlı ol isterim.Güçten önce vicdanını kullan başın sıkıştığında. "Erkek adam"olmadan önce"güzel insan"olmayı öğren.Empatiyi, sevgiyi, şefkati öğren. Kimseden üstün değilsin. Kimseden daha özel değilsin. Kimseden daha yüce değilsin. Kendin olduğun için, kendine doğacağın için özel, güçlü ve güzelsin sen. Teşekkür et oğlum. Özür dile, takdir et, gönül al, güzel sev. Kendine de teşekkür et tabii. Kendini de sev. Sana iyi gelenlerin peşinden git. Sen, sen ol. Sen gibi ol. Şahane değilim be oğlum! Nesilden nesile aktarılmış kusurlarım var. Sana geçmişimden biraz kaygı getirdim. İstemezdim ama bana aktarılanın bir bölümünü de sana geçecek belki. Birlikte aşar mıyız? Sen büyürken hatalarım olacak. Senin için en iyi bildiğimi yaparken yanlış da yapacağım. Sabrımın tükendiği, pişmanlığımın telafi etmediği, elimden gelenin yetmediği günlerimiz olacak. Ben de öğreneceğim. Anne olmayı, yeniden çocuk olmayı, Yeni Bir hayata saygı duymayı öğreneceğim. Ben varım biliyor musun? Beraber büyümeye varım."