Ne yazık! Ölüm ruhumuzu ne hale getirecek? Onu nasıl şekillendirecek? Ondan ne alıp ne verecek? Onu nereye yerleştirecek?
Bazen dünyaya bakıp ağlaması için etten gözler bahşedecek mi?
Fakat sen kimsin ki benim için? Sen, beni asla,asla tanımayan bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden,bir taşa basarcasına üstüme basan,hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisine bırakan sen,kimsin ki benim için?
Fakat sen gülümsedin ve teselli etmek istercesine şöyle dedin:"Ama yolculuklardan dönülür" "Evet" diye cevap verdim,"geri dönülür ama o zaman zaten artık unutulmuştur."