Hayatının en iyi yıllarını nereye gömdün? Yaşadın mı yoksa yaşadığını mı sandın?...Bak çevrende her şey nasıl gittikçe soğuyor? Umutsuzluk,yalnızlık içinde yıllar geçecek; titreyen ihtiyarlık bastonuna dayanarak karşımıza dikilecek.
Niçin ilk defa gördüğümüz bir peynirin evsafı hakkında söz söylemekten kaçtığımız halde ilk rast geldiğimiz insan hakkında son kararımızı verip gönül rahatlığıyla öteye geçiveriyoruz?