"Yokluk içinde yokluk yaşanmış, bizler varlık içinde şımarırken."
Bu kitabın incelemesini nasıl yazacağımı bilemiyorum. Okurken boğazıma iğne batıyormuş gibi hissettiğim bir kitaptı. Okurken bu kitaptakilerin gerçekte de yaşandığını bilmek kadar acı verici bir olay yok. Kız çocuklarının; sünnet edildiği, 12 yaşında evlenmemek için kendini oyun parkına asarak intihar ettiği, 12 yaşında tecavüzcüsünün çocuğuna hamile kalıp düşük yapması, erkek çocukların, açlıktan köpeğin yemeğini çaldığı bir dünya da yaşamak çok acı. Allahtan sonu mutlu ediyorda kurgu da olsa küçük Efraz ve Aden bebeğe sevinebiliyoruz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖