Okuduğum en saçma kitaptı. Keşke okumasaydım okuduğum için pişmanlık duyduğum bir kitap. Bir anlık gaflete düşüp okudum. Bir şeyler katmayan öğretmeyen bir kitap.
Tavsiye etmiyorum.
Dibe VuranlarMesud Topal · Destek Yayınları · 201561 okunma
Ey Perses, beni can kulağıyla dinle,
Haktan yana ol, zorbalığı sil kafandan.
Budur buyruğu Kronos oğlunun insanlara.
Madem Hak nedir bilmezler,
Bırak kemiredursunlar birebirlerini
Balıklar, yırtıcı hayvanlar, kanatlı kuşlar.
Kitabın konusunu Alfred Adler’in
İnsan Tabiatını Tanıma kitabında geçen kısa bir alıntı ile özetlemek istiyorum çünkü okurken aklıma ilk gelen alıntı buydu “İnsanın ruhsal hayatı, gayesi ile belirlenmiştir.(...)Hiç şüphesiz ruhsal hayatı yöneten bir yasa vardır; ama bu yasayı insanın kendisi yapmıştır.” Ve bence bu alıntı kitapla çok fazla uyuşuyor.
Güzel bir kitap herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm kısa bir hikaye.
Tavsiye ediyorum
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024246,9bin okunma