z e h r a '

z e h r a '
@zehragibizehir
denginiz değilim efendim, dengesizim
Her nefes alanı yaşıyor sanıyoruz. Ne komiktir ki insanlığımızın bir acizliği bu. Birkaç kent gezip görmeden, rüzgarı yüzümüzde hissetmeden, farklı insanlar tanımayıp sevinci, acıyı, öfkeyi ve aşkı hem en dipte hemde en zirve de tadamadıktan sonra gerçekten yaşamış sayılırmıyız ki?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun zamandır okumuyorum. Bi kitap alıyorum elime kapağını açıyorum, sonra geri kapatıyorum ve koyuyorum bi kenara. Temizlik yapana kadar aynı yerinde duruyor öylece. Şimdi yeniden çabalıyorum. Yeni bir insan yeni bir hikaye tanımak için.
Felsefe