Umarım daha iyi ve güzelliklerle dolu bir yıl geçirebilirim. Ummaktan ve çabalamaktan vazgeçmeyeceğim. Yüz kere düştüğüm yolda yüzbirinci kez ayağa kalkacağım. Pes etmeyi aklımın ucundan dahi geçirmeyeceğim. Yüzümden tebessümü eksik etmeyeceğim. Her anın kıymetini bileceğim. Ve son olarak sevdiğim her şeyi iki kat daha çok sevmek için çabalayacağım. Çünkü önümde uzanan yılları ve yolları küçük duraklarda harcamaya niyetim yok. Varacağım yerin ihtişamına canı gönülden inanıyorum. Eksiğiyle fazlasıyla çok sevdiğim kendime bir yıl sonra hiç pişmanlığının olmamasını diliyorum. Kahkahalarla dolu bir seneye...
Her nefes alanı yaşıyor sanıyoruz. Ne komiktir ki insanlığımızın bir acizliği bu. Birkaç kent gezip görmeden, rüzgarı yüzümüzde hissetmeden, farklı insanlar tanımayıp sevinci, acıyı, öfkeyi ve aşkı hem en dipte hemde en zirve de tadamadıktan sonra gerçekten yaşamış sayılırmıyız ki?
Uzun zamandır okumuyorum. Bi kitap alıyorum elime kapağını açıyorum, sonra geri kapatıyorum ve koyuyorum bi kenara. Temizlik yapana kadar aynı yerinde duruyor öylece. Şimdi yeniden çabalıyorum. Yeni bir insan yeni bir hikaye tanımak için.