Gerçekten insan olarak o kadar nankör mahluklarızki bize yapılan iyilikleri bir celsede unutup, yapılan kötülükleri görüyoruz, aslında neyi görmek istiyorsak onu görüyoruz.Biz gerçekten iflah olmayan insanları hep kıran, ve bundan hiç gocunmayan kendimizi hep başkalarından yüksekde tutan,tutmaya çalışanlarız.Biz gerçekten insan mıyız?