Zehra yaktı

Zehra yaktı
@zehrayakti
Ben artık hoşça kalamam.
İnsanın muhabbeti hakikatliyse uzaklığın bir önemi yoktur .
Reklam
Sevgisizlik , en büyük yoksulluktur .
Ben eskiden sınavların sadece okulda olduğunu sanardım , ama anladım ki hayatın ta içindeymiş.

Lâmiî

@bilalyucel_
·
“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
Edebiyat