Üç sezonluk bir dizi izledim sanki. Soluksuz okudum diyebilirim. Beni duygudan duyguya sürekleyen, uzun bir süre etkisinde kalacağım bir kitap. Okuması keyifli, akıcı bir dille yazılmış harika bir roman.
Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca simdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdi de yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.