Sevmek ;sevdiğinin neye ihtiyacı olduğunu öğrenmek ve onu karşılamaya çalışmakla başlar.Seven sevdiğinin mutlu ve dengede olması için çalışmıyorsa, bunu önemsemiyorsa sevgi hayatın içinde var mıdır sizce? Sevdiğini söylemek sünnet, bir insanın mutlu olmasına katkıda bulunmak ibadettir.Sevgi sadece yürekte duracaksa, yapması gereken iyi şeylere vesile olmadığı gibi yanlışları da engellemiyorsa, o şahıs sevgiyi tanımıyor ve var olanın sevgi olduğunu zannediyordur.Çünkü bir şeyin varlığı,kendini ele veren belirtilerle anlaşılır. Hiç belirti vermiyorsa ya yok demektir ya da sesi çıkmayacak derecede zayıf demektir. Bu kadar zayıflık da bir süre sonra hiç yokmuş gibi algılamaya sebep olur. Beslenmeyen her şeyin giderek zayıflayarak kaybolması gibi...