Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmak demektir. Yaşamın anlamı varsa, ıstırap ve ölümün de anlamı vardır ancak kimse bir diğerine bu amacın ne olduğunu söyleyemez. Herkes bu anlamı kendi bulmalıdır ve bu cevabın gerektirdiği sorumluluğu kabul etmelidir. Bunu başaran insan, tüm aşağılayıcı durumlara rağmen büyümeye devam edecektir.
Sizin için planlanmiş bir yol var, o nedenle o iflaslar geliyor, o televizyon açık, o cümleleri duyuyorsunuz. Yollar tıkanıyorsa, görmediğiniz başka bir harita vardır. Yanlış rayda, yanlış bir iz üzerinde duruyorsunuz demektir. Sizi bir amaç için bu gezegene gönderen Yaratıcı'nın, sizin için daha iyi bir planı var demektir.