Yüreğimi sersem şuraya 1001 parça...Aldığım nefes agir sanki tonlarca ağırlıkta ve şu geçmeyen yutkunamama hissi.İçimdeki özlem,hasret, aşk,kin ,nefret iyi kötü olan tüm hisler.Yaşamak kötü babacım.Seni çok özlüyorum 😭
Şeriat der ki: Seninki senin, benimki benim. Tarikat der ki: Seninki senin, benimki de senin. Marifet der ki: Ne benimki var ne seninki. Hakikat der ki: Ne sen varsın, ne ben.
Sanki gayya kuyusuna atmışlar beni.
Kimse el vermemiş
İncinmişim güllerden evvel
Hafız bir gazel yazmış da
Öyle çıkmışım gün yüzüne.
Böylece
Güller de dirilmiş.
//PUL