Gerçekten çok akıcı bir kitap. Olayları yaşatıyor gerçekten. Karakterler çok iyi betimlenmiş. Sanki her karakteri birebir tanıyormuşsunuz hissi uyandırıyor. Hikayeye gelirsek gerçekten abartıldığı kadar var. Kitabı bitirince yüzünüzde bir gülümseme beliriyor. Kesinlikle okunmalı. Yazarın kesinlikle başka kitaplarını da okuyacağım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap gerçekten inanılmaz akıcı sanki bir film izliyormuşçasına okudum . Zaten Ayşe Kulin’in dilini beğenen biri olarak bu kitabı da çok beğendim. Özellikle cumhuriyetin ilk dönemlerinin sosyal ve düşünce
hayatına çok güzel bir şekilde ayna tutmuş. Kesinlikle okunmalı.