Doğanın kadim ve ilkel yasaları fısıldıyor ki kadın, erkeği seçerken hayatının zahirini; erkek, kadını seçerken ise hayatının batınını seçmiş oluyor. Erkeğin iç alemini kadın; kadının dış alemini ise erkek belirliyor sanki.
Düşelim ve mucizesizlik yaşasın
Hasarı azaltmak için sanatlar bulalım
Oysa kaçmak ve teslim olmak çok yakın
İstesem kendimi tutuklarım.
-İyi bilirdik, beni nereden vuralım?