O kadar etkileyici bir kitaptı ki kesinlikle okumalısınız.Yılmaz Özdil diğer kitaplarında olduğu gibi yine akıcı ve göndermeli bir dille harika şeyler yazmış.
Bu ülkenin ne zorluklarla kazanıldığını,Atatürk’ün o muhteşem zekasını ve mücadelede vatan uğruna canlarını veren o insanlar,o kahramanlar içime o kadar dokundu ki... İçler acısı olan bir konu ise tarihimize hiç sahip çıkamamış olmamız.Bu kadar zorluklar ve mücadeleler ile kazanılan vatanın insanları tarihinde neler olup bittiğini bilmiyor...
Yazık dedim kendi kendime.Kesinlikle okunması gereken bir kitaptır.
İyi okumalar.