Kitapta Stefan Zweig’in betimleme yeteneğinin ne kadar etkileyici olduğunu tekrardan gördüm.Çok akıcı bir kitap bir oturuşta bitiyor zaten.Zweig’in bir kadının duygularını bize bu kadar iyi aktarması da neden bu kadar yetenekli bir yazar olduğunu hatırlatıyor.