acıya kahkaha atabilmek sanatsa eğer
ben çok pahalı bir tabloyum.
herkes, herkesi aynı sevemez.
kimileri gururunun yettiği kadar sever,
kimileri de ömrünün yettiği kadar.
bizler...
güvensiz kalplerimizi,
karaktersiz insanlara borçluyuz.
aslında insanların gerçek yüzleri,
her zaman ortadadır.
sadece bakmakta
ve anlamakta geç kalırsın.
bu kadar...
insanlar adaletsizliği sadece kendi başlarına gelince düşünüyorlar.
gerçekten yaşamak için
önce birkaç kez ölmelisiniz.
bunun başka bir yolu yok.
bakın n'aptım biliyor musunuz?
bir gün
yoldan geçen salakları saymaya başladım.
iki dakika sonra 50'yi bulmuştum.
saflık var mıdır diye sorarsanız?
dünyadaki en saf insan olduğunu iddia eden kişiler,
aslında, şeytana danışmanlık yapabilecek kapasitede kişilerdir.
bence
kendi kafandan çıkamıyorken,
başka biriyle olmak,
başkalarını düşünmek,
epeyce zordur.
hayat öyle bir şeydir ki