İçindeki hangi boşluğu kapatmak için dışarıyı bu kadar parlatmaya çalışıyorsun. “Olduğun şey”de ne eksik ki “sahip olduğun şeyler”de bu kadar abartılısın?
Bir insanın varlığına alıştın mı, yokluğu korkutucu bir hal alır. Bir türlü ayrılmayı beceremediğimiz ama mutsuz olduğumuz ilişkileri o yüzden sürdürürüz zaten. Ama inan toksik insanların yokluğuna katlanmak, varlıklarıyla sebep olduklarına katlanmaktan daha kolay olacak. Soğukta kalıp üşürsem diye bırakamadığın bozuk bir sobanın dumanından ne kadar zehirlendiğini fark ettiğin anda temiz bir nefes almak için ilk adımı atmış olacaksın.