Zeynep
Takip Et
Zeynep
@zeynepindunyasindan
Okur
"Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.” - Jean Christophe Grange.
Öğrenci
82 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
22
Kitap
0
Takip edilen
10
Takipçi
2
İnceleme
230
Alıntı
8
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Zeynep
@zeynepindunyasindan
·
Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49 - Can Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Aylak Adam
Yusuf Atılgan
KaoS isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Zamansızlıkla beraber kaygıdan, telaştan bahsediyorduk. Haklısınız, ölüler kaygılanmaz. Ancak hiçbir insan da zamandan bağımsız yaşayamaz, bu benim düşüncem. Belki döneminden ve döneminin zaman diliminden (Gün, ay, yıl) bağımsız yaşayabilir ancak kendi zamanından kaçamaz. Hepimizin belli bir süresi var bu hayatta, istesek de inkar edemeyiz bunu. Geceyle gündüzün varlığını reddetmek gibi bir şey olur bu. Kendi zamanınızı elbette yok sayabilirsiniz ancak zamanın kendisinden kurtulamazsınız, bir gün size kendi büyüklüğünü gösterecektir. Ben zamansızlığın insana özgü bir şey olduğunu düşünmüyorum çünkü yüzyıllarca yaşamış bir insan bildiğim kadarıyla yok. Üzücü ama eşyalar bile insanlardan daha zamansız. Ama başta da belirttiğim gibi bu benim kendi görüşüm, sizin görüşünüze de saygı duyuyorum.
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
daha fazla
Zeynep
@zeynepindunyasindan
·
Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49 - Can Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Aylak Adam
Yusuf Atılgan
KaoS isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Fikrinize saygı duyuyorum ancak ben yeryüzünde hiçbir canlının telaşsız, kaygısız bir yaşam sürdüğüne inanmıyorum. Sözgelimi Karadeniz'in köyünde elektriğe bile ihtiyaç duymayan insanlardan bahsetmişsiniz, onların da vardır elbet kaygıları. Isınma kaygısı, beslenme kaygısı, huzurla yaşama kaygısı, yapılıyorsa tarımda hasat kaygısı, gelecek kaygısı, barış içinde yaşama kaygısı, hayata tutunma kaygısı... Fazla kötümser bir düşünce gibi gelebilir bu yazdıklarım ancak dediğim gibi bence kaygı bile zarar vermeyecek düzeyde olduğu taktirde bizi hayatta tutan bir şey. İnsaoğlunun kaygısız yaşaması ütopik bir düşünce gibi geliyor bana.
Zeynep
@zeynepindunyasindan
·
Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49 - Can Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Aylak Adam
Yusuf Atılgan
KaoS isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Evet güzeldir elbette ama yine de ütopik, imkansız olmasa da bulunduğumuz çağda imkansıza yakın. Hem belki de bizi yaşatan şeylerdir bu telaşe, kaygı. Her şeyin fazlası zarar, dozunda kaygı ve telaşe olmalı bence.
Takip Önerileri
Zeynep
@zeynepindunyasindan
·
Neden ben de sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49 - Can Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Aylak Adam
Yusuf Atılgan
KaoS isimli okura yanıt verildi
Zeynep
Zamanına hükmedemeyenin telaşesi olur. Zamandan bağımsız kim yaşayabilir? Yaşamak denir mi ona?
İleri