"Gerçekleştiremeyeceği bir hayali kovaladığı için hiçbir gününden tat alamadığını da söylemişti. Bu da doğru. Yine de, eğer hayallerimizin peşindeyken mutlu olabiliyorsak, bu onu peşinde koşmaya değer kılmaz mı?"
Bu sonbahar ışığında, bu berrak gökyüzünde, bu sabahlarda ne vardı? Sanki dünya, bir kez daha ne kadar güzel olabileceğini, ne kadar çok renge sahip olduğunu ve ne kadar güzel kokabileceğini göstermek istiyordu.