Sevgili E.T: Mektubunla ilgili olarak, bir dip akıntısı hissediyorum, insanlığa bir sempati, aklıselim ve bilim ve siyaset duygusu, Sanat'ta açıklığa doğru bir çaba, ya da bir umut bütün bunlar için. Zayıf anlarımda entelektüel ve sıcak geniş bakış açısına hayranlık duyuyorum ve yine, zayıf anlarımda, ona sahip olmayı diliyorum. Fakat bu çağı sıkıcı, çirkin ve dananın mavi bir biftek uğrana katledilişi denli kısırlaştırılmış buluyorum. Kabul, başka bir çağda da aynı ölçüde memnuniyetsiz olabilirdim, şimdi olduğumdan daha fazla muhtemelen. Fakat her şey bağışlanabilirdir Tanrı'ya inanıyorsan ve ben kendimin Tanrı'sına inanıyorum: Bir tuğlada bir çiçekte gördüğü kadar çok renk gören, hakkından gelinebilir fakat dik başlı. Trappo! Smolzando sognado solenne.
28