Kişisel bir tahminin değerlendirebileceğinden çok daha büyük bir cehennemden geçtim, ve başka cehennemler bekliyor olsa gerek, kahkahanın soluğu hiç kesilmese gerek, fakat kitaplar hayır diyor, kitaplar tekdüze şeylerden söz ediyor, tekdüze tarzlarda çok tekdüze şeylerden -bağırmanın cüzamına bıçakla girişen kimse yok; geri zekâlıların hayatı aptal bir yulaf lapasını döker gibi harcamasına izin veremeyiz, ya da kızların cinle. Sanıyorum bugün bir pencere kıracağım ve E. Power Biggs dinleyeceğim. Sizin özrünüz ne?