bu dünyadan gitmelere çok ihtiyaç duyuyorum. bazı fikirlerde kaybolmaya, çevremin hatta kendimin kendime dayattığı stabiliteden bir miktar kurtulmak için, yaşanan sabit döngüleri kırmak için bir adım olsun diye. bunu da en çok gezdikten sonra fark ediyorum. seçimlerimi kabullenmem gerektiğini hissettiğim gün bunun farkına vardım, üstüne ekleyince şahesere benzeyen bu hissin peşine gitmeye hevesliyim.