kitabı okurken alintilamak istedigim çok yer oldu ancak içimdeki kıpırtı, bu alintilarin hayatimda kalbimde dusuncelerimde bı yerlerde bana dokunacakmis kadar özümden hissettirdi kurgusu hosuma gitti bazen sadece acaba mi hissine kapıldım acaba böyle mi olmalıydı diye içime sinmeyen bı kaç yer oldu onun disinda hos, ders cikarilabilecek ve devamının gelmesi gereken bı distopya...