Benim hayatımın amacı ne , onunla ne halt edeceğim ? Bilmiyorum ve korkuyorum . Asla istediğim bütün kitapları okuyamayacağım; olmak istediğim bütün insanlar olamayacağım ve yaşamak istediğim bütün hayatları yaşayamayacağım . Kendimi bütün becerileri edinecek kadar eğitmeyeceğim. Bunları neden istiyorum? Hayatımda mümkün olan zihinsel ve fiziksel tecrübelerin tüm renklerini ve çeşitlerini tatmak ve hissetmek istiyorum. Ve korkunç derecede sınırlıyım... Uğruna yaşayacağım çok şey var , yinede anlaşılması mümkün olmayacak kadar hasta ve üzgünüm .