İlk kitap gibi değildi.Kitap sonlarına doğru iyice saçmalamaya başladı.Beyza Alkoç bence seri yazmamalı.Tek kitapta bitirse her şey herkes için harika olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gayet güzel bir kitaptı.Bayıldım.Kitabın sonlarına doğru biraz sıkıldım.Karantina serisinden daha güzeldi.Çünkü Beyza Alkoç Karantina'nın 3 ve 4. kitaplarında seriyi batırıyor.Ama 3391 Kilometre'de hiçbir saçmalık yok.Heyecanla okuyacağınız bir kitap.