"Utancını kaybeden dinini kaybeder. Ne yaparsanız yapın, ne günah işlerseniz işleyin ama utanmayı kaybetmeyin, utanç sizi tövbe etmeye ve günahı tekrarlamamaya götürecek, size doğru yolu gösterecektir. Bir beşerden, bir başka kusurlu, taksiratlı canlıdan utanmayı söylemiyorum, sizi yaratandan utanacaksınız, sizi gördüğünü bileceksiniz."
Bize verilenleri, biraz dikkat ettiğimizde görebiliriz ama bugüne kadar sağ salim varabilmemiz için kim bilir hangi afet ve kazalardan korunmuş olduğumuzu asla bilemeyiz.
Elde ettiğimiz her şeyin O'nun ihsanı değil de bizim çalışmamızın sonucu olduğunu düşünmek, insanı o imkanlar konusunda hesap vereceği şuurdan uzaklaştırarak azgınlığa sürükler.