Bunlar böyle adamlarda işte evlat. Kitap ümmetiydi bunlar. Şimdi ben sana sorsam hangi kitapları bitirdin diye, sen şu kitabı, bir de şu kitabı, ha bir de şu kitabı diye sayarsın. Ama bu adamlara “Eee üstat hangi kitapları bitirdin?” diye sorduğunda, adamlar dönüp “Valla şu kütüphane bitti. Bağdat’ta iki kütüphane vardı. Biri bitti öbürünün yarısındayım” diye cevap veriyorlardı. İnan abartmıyorum evlat. Tam da dediğim gibiydi ama gel gör ki tembelliğe alıştık be evlat.