Kitabı biraz psikolojiye yatkınsanız yada karakterin psikolojisindeki dalgalanmaları anlayarak okursanız gerçekten güzel bir kitap ancak dümdüz ve boş bir kafayla okursanız sıradan bir öykü olarak gelebilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanı çocukluğuna götüren ve içinde garip bir hüzün yada özlem bırakan... nasıl anlatsam bilemiyorum çok beğendim. Şimdiye kadar okumamanın pişmanlığı da cabası. Diğer kitapları da okumak için sabırsızlanıyorum. Tavsiyemdir. Baş karakter olan Zeze’de kendi çocukluğunuzdan mutlaka birşeyler bulacaksınız.
Kitabı okurken müslüman toplumlarda içten içe bildiğimiz ancak sesimizi çıkarmadığımız konulara değinilmiş, hatta tokat gibi yüzümüze çarpıyor diyebilirim. Süregelen sorunları çözümleriyle anlatması işin en güzel tarafı... Olan ve olması gereken ayrımını çok güzel aktarmış. Ben keyifle okudum.